Informationsbrev gällande att Magnihill AB byter affärssystem

Magnihill byter affärssystem till Microsoft Dynamics AX vilket ger oss möjligheten till ännu bättre kontroll och styrning av verksamheten och ett bra beslutsstöd. Vi kommer ha kontroll, kvalitet och spårbarhet samlad i ett affärssystem, vilket säkrar våra åtaganden och förstärker vårt kundvärde.

Vi kommer gå i drift måndagen den 3:e april. För att säkerställa övergången och en problemfri driftsättning, kommer vi hålla stängt för utleveranser torsdagen den 30:e mars och fredagen den 31:e mars. Dessa två dagar kommer vi alltså inte kunna leverera ut produkter från vårt lager.

Detta innebär orderstopp måndag 27:e mars kl 12.00 för leverans onsdag 29:e mars samt fredag 31:e mars kl 12.00 för leverans tisdag 4:e april. I övrigt gäller dina vanliga leveransdagar och villkor.

Efter driftsättningen, kommer ni märka ny layout på orderbekräftelse, faktura etc. Vi kommer även byta artikelnummer på våra produkter och hänvisar till vår hemsida för en aktuell sortimentslista.

Vid frågor eller funderingar, kontakta din säljare på Magnihill som finns tillgänglig och besvarar dina frågor. Allmänna kontaktuppgifter finns här.

Vänliga hälsningar från oss alla på Magnihill